اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

دوره آموزشی تهیه و تدوین قراردادهای سرمایه‌گذاری برگزار شد

توانمندسازی بروکرهای مرکز فن‌بازار ملی ایران با برگزاری دوره آموزشی تهیه و تدوین قراردادهای سرمایه‌گذاری در پارک فناوری پردیس معاونت علمی صورت گرفت.

دوره آموزشی تهیه و تدوین قراردادهای سرمایه‌گذاری برگزار شد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، بروکرهای فناوری شبکه فن‌بازار ملی ایران، به‌صورت دائمی خدمات بازاریابی، انتقال فناوری و مسائل قراردادی را به طرفین عرضه و تقاضای فناوری ارائه می‌کنند و در این راستا ضروری است که به ابزارها و توانمندی‌های مختلفی مجهز باشند که یکی از آنها دانش حقوقی و آگاهی از قوانین و ضوابط کشور در این زمینه است.
دوره آموزشی تهیه و تدوین قراردادهای سرمایه‌گذاری با حضور بروکرهای این مرکز و با محوریت تهیه و تدوین قراردادهای سرمایه‌گذاری از قبیل آموزش تئوری، بررسی موردی قراردادهای پیشین، دستورالعمل تهیه قراردادها، تحلیل رأی قضایی و شبیه‌سازی مذاکرات در روزهای 30 و 31 خرداد در پارک فناوری پردیس معاونت علمی برگزار شد.
دوره‌های آموزشی قراردادهای حقوقی فن‌بازار طی 3 دوره دو روزه در محورهای قراردادهای بازاریابی، قراردادهای جذب سرمایه و قراردادهای انتقال فناوری طی یک بازه شش ماهه برگزار می‌شود.
مرکز فن‌بازار ملی ایران با ابلاغ شورای عالی انقلاب فرهنگی و تحت نظارت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و باهدف توسعه بازار فناوری در کشور فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول